BEAUTY.sk BEAUTY.sk

Detská hračka alebo dôležitá pomôcka? I so švihadlom môžete veľmi rýchlo schudnúť
zdroj: SAMphoto

Detská hračka alebo dôležitá pomôcka? I so švihadlom môžete veľmi rýchlo schudnúť

Skákanie cez švihadlo je horúcim fitness trendom i medzi známymi modelkami.

Švihadlo. Lacný nástroj, vďaka ktorému však môžete získať svoju vysnívanú postavičku. Používať ho môžete kdekoľvek. Či už preferujte cvičenie doma, v záhrade, v parku. Okrem toho je jeho veľkou výhodou i to, že vám veľa času nezaberie.
Skákanie cez švihadlo zažíva nejaký ten čas boom a nedajú naň dopustiť ani tie najznámejšie svetové modelky. A kto iný nás môže inšpirovať svojimi postavičkami, ak nie ony? Skákaním získate lepšiu kondíciu, ale i koordinovanosť, no zároveň si touto aktivitou môžete perfektne vyformovať postavu. Ak sa skákaniu budete venovať intenzívne 50-60 minút, môžete spáliť okolo 2500kJ. A aby mal váš tréning maximálny účinok, striedajte rýchlosť skákania.

Ako správne skákať?

I pri tomto cvičení záleží na správnom postavení. Spevnené brucho, zadok, rovný chrbát a zdvihnutá hlava. V tomto postoji by ste mali skákať, aby ste si neublížili a nezaťažovali kĺby. A kvôli nim by ste nemali zabúdať i na správnu obuv a čo je hlavné, terén. Odborníci sa zhodujú na tom, že nemusíte skákať vysoko. Práve naopak. Stačí výskok tak 2,5-3cm nad zemou. Nikdy nedoskakujte na päty, alebo celé chodidlá. Vždy len cez špičky. Ak sa chystáte cvičiť so švihadlom po dlhej dobe, zabudnite na časový interval. Zo začiatku postačí, ak si dáte za cieľ počet skokov. Napr. 4x100 skokov v striedavej intenzite.

Najnovšie z kategórie: Fitness

Pozri viac

Odporúčame

Fun rádio