BEAUTY.sk BEAUTY.sk

Pre toto jogu všetci milujú! Viete, v čom všetkom vám môže pomôcť?
zdroj: Samphoto

Pre toto jogu všetci milujú! Viete, v čom všetkom vám môže pomôcť?

Joga sa teší každým rokom väčšej popularite. Inak tomu nebude ani tento. Vedeli ste však, že toto cvičenie má vplyv i na iné veci ako len na myseľ či vašu figúru?

Lepší spánok

Problémy s nespavosťou z času na čas potrápia každého. Ak však pretrvávajú dlhodobo a premenia sa na nepríjemnú insomniu, môžete vyskúšať iné riešenie, ako hneď siahnuť po liekoch. Čo takto si ísť zacvičiť? Áno, myslíme jogu. Doprajte si tréning každý deň, a už o dva mesiace môžete pocítiť zlepšenie vášho spánku. Zhodli sa na tom vedci z Harvardu. A vďaka lepšiemu spánku budete mať i lepšiu náladu a väčšiu energiu. Tak si pobaľte legíny a hurá na lekciu...

Chuť na sex

Pri joge sa zlepšuje prietok krvi v intímnych partiách, čo môže mať za následok dokonca lepší sexuálny výkon, a to najmä u mužov. Vo všeobecnosti však je dokázané, že pravidelným cvičením jogy, môžete už počas troch mesiacov zvýšiť svoje libido.

Koniec s migrénou

Dobrá správa pre všetkých, ktorí bojujú s častými bolesťami hlavy a dokonca i s nepríjemnými migrénami. I s týmto problémom vám môže pomôcť pravidelný tréning jogy. A i tu vám postačia tri mesiace cvičenia a bolesti môžu ustúpiť alebo úplne poľaviť. Ako je to možné? Tak hlavnou príčinou týchto problémov je zlé držanie tela, následné problémy s chrbticou... Práve pri joge sa toto všetko môže zlepšiť.

Lepšia imunita

Obdobie chrípok a nachladnutí úspešne dorazilo. Ako sa mu vyvarovať? Okrem dostatočnej zásoby vitamínmi, môžete vyskúšať i cvičenie jogy. Podľa nórskych vedcov pomáha joga zlepšovať váš imunitný systém na bunkovej úrovni. Podľa ich štúdie práve ľudia, ktorí cvičili jogu a hlavne v prírode, boli odolnejší voči nachladnutiu a ochoreniam. Za skúšku to stojí, nie?
Samozrejme, joga má kvantum ďalších fyzických a psychických benefitov, pre ktoré sa oplatí aspoň párkrát do týždňa sa navliecť do športového úboru. Medzi tie najväčšie patria:
- Schopnosť zmierňovať stres
- Zlepšenie sebavedomia
- Pocit šťastia a spokojnosti
- Stav absolútne upokojenej mysle a koncentrácie
- Lepšia flexibilita
- Lepšie držanie tela
- Masívne prekrvenie orgánov v brušnej dutine
- Silné a vyšportované svalstvo, najmä brušné

Najnovšie z kategórie: Fitness

Pozri viac

Odporúčame

Fun rádio