BEAUTY.sk BEAUTY.sk

Jeden cvik a vaša vysnívaná postava bude realitou: Spodné bruško si vyformujete vďaka tomuto
zdroj: pixabay.com

Jeden cvik a vaša vysnívaná postava bude realitou: Spodné bruško si vyformujete vďaka tomuto

Leto je tu. Ale ešte stále nie je neskoro zapracovať na svojej postave.

Nejedna žena si povzdychne pri pohľade na svoje brušné svaly. Najmä na spodnú časť bruška, na ktorej sa tuky ukladajú asi najrýchlejšie. Dobrou správou však je, že i s tým môžete niečo urobiť. Tou horšou, že to bude chcieť viac ako len diétu. Samozrejme, v prvom rade si treba uvedomiť, že i pri tomto probléme je základom strava. Darmo budete tráviť hodiny potením sa v posilňovni, ak si potom doma dáte nevhodnú stravu. Diétovať nemusíte, len naozaj dbajte na to, čo máte na tanieri. Neprejedajte sa, jedzte menšie porcie a doprajte si vyváženú stravu. Rada ako z učebnice, ale naozaj veľmi osvedčená. No samozrejme, pomôže vám i to, ak budete vedieť, ktorý cvik je najvhodnejší na spevnenie tejto partie tela.

Tento cvik môžete vykonávať kedykoľvek, pokojne i doma. Nepotrebujete žiadne špeciálne pomôcky, postačí podložka pod ruky, aby sa vám nešmýkali a niečo klzké pod nohy, napríklad uterák. Prevedenia tohto cviku sú rôzne. Môžete ho robiť presne, ako v priloženom videu, alebo v jednoduchšej forme, dáte sa do plankovej pozície a priťahujete zo začiatku len kolená k hrudníku, pričom neustále máte spevnené celé telo. Ak však zvládnete priťahovať celé, vlastne vystreté nohy, pričom zadok dvíhate do stropu, bude tento cvik oveľa efektívnejší a výsledkov sa môžete dočkať už čoskoro. Stačí 3x10 príťahov každý deň a budete sa môcť tiež pýšiť plochým spodným bruškom.

         VIDEO: AK SI CHCETE VYTVAROVAŤ SPODNÚ ČASŤ BRUCHA, VYSKÚŠAJTE TENTO CVIK

Good morning and welcome to progress2press 🤸‍♀️ I’ve got the mission to do zombiepress 🧟‍♀️... Well only the name can scare anyone... me too😬 It’s a challenging transition that I never thought I could master when I first saw it, but suddenly my body was ready! So as I said before; every little progress is a progress!! . I am showing you 1️⃣when I slide on a towel back and forward, just to get the feeling in the belly/core 🔥 You can use socks instead if you want! Sliding like this force you to add your core, press through your shoulders, lift your hips and glue your fingers into the floor. So basically it’s everything we talked about during this challenge! Video 2️⃣ is zombiepress to headstand (never done it before in my life...lol) Well, I needed to suck everything in to get into headstand! 🤪 Video 3️⃣ Zombiepress to pincha! Here you need to engage and squeeze your rib cage, press through shoulders and use your strong arms, not only fingers, into the mat. And as you can see, I lost the towel on the way back down... not the smoothest exit...😂 shithappens And video 4️⃣ is my favourite ! The one and only “Zombiepress” to Handstand!!! yeeeyyyy👯‍♀️🙌😁 Tell me which one is your favourite😉 Its going to be amazing and interesting looking through the gallery of all the beautiful posts!! Lots of love and happy Tuesday🌻 . . . #zombiepress #headstand #pincha #yoga #yogi #practice #mysore #yogaeverydamnday #mypractice #yogajourney #abs #flexibility #breathe #handstand #yogagrandma

Príspevok, ktorý zdieľa Yoga Strike (@yogastrike),

zdroj: Instagram.com/yogastrike

Najnovšie z kategórie: Fitness

Pozri viac

Odporúčame

Fun rádio