Beauty.sk Beauty.sk

Hrozba nebezpečného vírusu ovplyvnila i mnohé beauty firmy: Ako zareagovali v tomto náročnom období?
zdroj: Pixabay.com

Hrozba nebezpečného vírusu ovplyvnila i mnohé beauty firmy: Ako zareagovali v tomto náročnom období?

Aktuálne prepuknutie koronavírusu (COVID-19) bolo Svetovou zdravotníckou organizáciou vyhlásené za pandémiu. A ako to ovplyvnilo svet kozmetických produktov?

Basketbalová NBA pozastavila všetky hry počas sezóny, medzinárodné športové podujatia sú presunuté, termín známeho hudobného festivalu Coachella sa odkladá. Ako vo svete, tak i na Slovensku sú až do odvolania pozastavené všetky kultúrne a spoločenské podujatia. Je dôležité udržať svoju ostražitosť i pri kúpe nových kozmetických produktov. 

Nový koronavírus sa stále javí v mnohých ohľadoch záhadou, čo situáciu ešte viac znepokojuje. Je nevyhnutné, aby ste boli informovaní o skutočnostiach a aby ste sa riadili podľa slov lekárov a odborníkov, ako aj bránili šíreniu dezinformácií. 

V reakcii na pandémiu prijímajú kozmetické obchody a firmy ďalšie opatrenia na zaistenie bezpečnosti klientov v tomto náročnom období ako pre zdravie tak i globálnu ekonomiku. Podľa slov odborníkov, sú na mieste obavy týkajúce sa napríklad testerov a otvorených produktov na líčenie. Vzhľadom na súčasný stav treba byť veľmi opatrný pri používaní a opätovnom použití akejkoľvek látky alebo produktu, ktorý zostáva otvorený. 

Ostražitosť nie je paranoja.
Radšej investujte do ďalších preventívnych opatrení, môžete investovať do čističky vzduchu alebo ak môžete, noste so sebou antibakteriálne obrúsky na ruky i do auta. Pri nákupe výrobkov na tvár a telo buďte na pozore a nepoužívajte nič, čo zostalo otvorené pre verejnosť.

Mnohé obchody a salóny, sa snažia upokojiť svojich klientov a hovoria o bezpečnostných opatreniach, ktoré podnikajú na zabezpečenie starostlivosti o zákazníkov a zamestnancov. V snahe "prežitia" sa snažia nalákať i množstvo zákazníkov výraznými zľavami či akciami na dopravu zadarmo. 

Ako zareagovali známe siete obchodov s kozmetikou?

Sephora

Okrem toho, že dodržiavajú prísne hygienické normy, pre čistotu obchodu sa prijímajú ďalšie preventívne opatrenia. Zamestnanci vo všetkých predajniach Sephora dostali pokyny, aby pravidelne utierali oblasti s častým dotykom, ako sú tlačidlá na dverách, pulty, terminály, chladničky, drezy, zábradlia a dvere na toalety. Pravidelne čistia a dezinfikujú výrobky, testery a povrchy. V snahe vyhovieť klientom, v marci zostanú bez štandardných poplatkov za dopravu. 

M.A.C

Spoločnosť MAC Cosmetics zaviedla prísnu politiku „nedotýkania sa“ vo všetkých obchodoch a pultoch v snahe udržať zákazníkov v bezpečí. Rovnako zrušila i stretnutie s americkou herečkou Alexou Demie s cieľom zabezpečiť zdravie a pohodu všetkých.

Chanel

V spoločnosti Chanel sú odhodlaní urobiť všetko, čo je v ich silách, pre bezpečnosť svojich klientov. Pretože nový koronavírus všetkých ovplyvňuje rôznymi spôsobmi, postupujú podľa pokynov centier pre kontrolu a prevenciu chorôb, aby minimalizovali šírenie a dosah vírusu. Svoje butiky vybavili dodatočnými čistiacimi a dezinfekčnými prostriedkami a ich tímy dodržiavajú prísne bezpečnostné protokoly pravidelného umývania rúk, dezinfekcie všetkých povrchov a minimalizovania fyzického kontaktu. Zavádzajú dokonca aj nové postupy do predajní, vrátane samo-aplikácie vonných a kozmetických výrobkov.

Odporúčame

Najnovšie z kategórie: Krása

Pozri viac

Fun rádio